תאונות אישיות

אנשים רבים רוכשים פוליסות ביטוח פרטיות וולונטריות, המעניקות פיצוי בהתאם לסוג הפוליסה והגדרת האירוע הביטוחי, במקרה של פגיעה מתאונה, כגון: ביטוח חיים, נכות מתאונה, סיעוד, אובדן כושר עבודה, כיוות, שברים, אשפוז ועוד.

נפגע בתאונה, שרכש גם פוליסת ביטוח תאונות אישיות, זכאי לפנות בתביעה לחברת הביטוח ממנה רכש את פוליסת התאונות האישיות, לפיצויי בהתאם לנזקים שנגרמו לו, וזאת בנוסף לכל מצב שבו קיימת לאותו נפגע עילת תביעה בנזיקין (עפ"י דיני הנזיקין או על פי חוק הפיצויים במקרה של תאונת דרכים), כלפי המזיק או המבטח (במקרה של תאונות דרכים).

חברות ביטוח נוטות לדחות תביעות רבות בטענה שלא התקיים מקרה הביטוח, כהגדרתו בפוליסת הביטוח, או מציעות פיצוי נמוך מזה לו זכאי הנפגע במסגרת הפוליסה שרכש.

התיישנות: תביעה כלפי חברת ביטוח מתיישנת בתום 3 שנים מקרות האירוע הביטוחי!

מדובר בפרק זמן קצר ביותר, ופעמים רבות דוחות חברות הביטוח השונות את תביעותיהם של מבוטחים בשל טענה של התיישנות, אפילו של יום אחד.

חשוב לדעת, כי רק הגשת תביעה לבית המשפט עוצרת את מרוץ ההתיישנות. פנייה לחברת הביטוח וניהול משא ומתן עמה, ללא הגשת תביעה משפטית לבית המשפט, אינה עוצרת את מרוץ ההתיישנות, ובמקרים כאלה, עלולה תביעתו של המבוטח שנפגע להתיישן בזמן שחברת הביטוח בודקת את פנייתו.

על כן חשוב מאד להתייעץ ולהשתמש בעו"ד המומחה בדיני נזיקין וביטוח, שיכול לדאוג לייצוג מיטבי של הנפגע מול חברת הביטוח ולמימוש זכויותיו המלאות.

משרדנו מתמחה בייצוג נפגעים בתביעות על פי דיני הנזיקין והביטוח.

להתייעצות בחינם וללא התחייבות, הנכם מוזמנים לצור קשר עוד היום עם משרדנו.